You are here: / Farmacja / Flegamina / Visaxinum opinie / LETNIE INFEKCJE

LETNIE INFEKCJE

1 vote, 3.00 avg. rating (70% score)

Najczęściej występującymi infekcjami letnimi są angina i zapalenie pęcherza. Angina charakteryzuje się drapaniem i bólem gardła, wysoką gorączką i ogólnym złym samopoczuciem. Wywołana jest przez bakterie paciorkowca, które latem w cieple rozmnażają się błyskawicznie atakują z podwójną siłą. Jest to choroba zakaźna, przenoszona drogą kropelkową, więc, gdy ktoś w otoczeniu kaszle i kicha lepiej trzymać się od niego na odległość. Angina często ma tendencję do nawracania u ludzi, którzy mają przerośnięte migdałki. Mitem jest także to, że na anginę dobre są lody,?jeśli choroba już się rozwinie, konieczny będzie antybiotyk, a na początku, gdy tylko ?drapie? w gardle należy ssać tabletki odkażające takie jak np. Neo-Angin.
Natomiast zapalenie pęcherza wywołane jest przez atak bakterii po stosunku płciowym, gdy pijemy zbyt mało płynów lub zbyt długo wstrzymujemy oddanie moczu, a także przy niewłaściwej higienie intymnej. Podczas infekcji, (jeśli nie jest jeszcze zbyt zaawansowana) pomocne są żurawiny (preparaty z tego owocu), które zakwaszają mocz i nie pozwalają się rozmnażać bakteriom a także picie dużej ilości płynów, które pomogą wypłukać je z organizmu.

Tagi: docieplenie granulatem Radom, rozstępy biceps, etykiety inspekcyjne na zamówienie, biceps 34cm, certyfikat flange fitter, blog początkującego elektronika, Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, zeltiq Warszawa, Fotodepilacja Żary, Sieciowy amplituner AV Yamaha RX-A850, balayage kraków